23.3.10

DJ Fedor - nová Dance Exxtravaganza aj s remixom od Bad Mojo

DJ Fedor pripravil nový set pre reláciu Dance Exxtravaganza. My len pripomíname, že po dlhšom čase budete mať možnosť Fedora počuť znova aj na Slovensku a to prvého apríla v bratislavskej Radosti spolu s Chunk Foo Fighters.

"Víkend je za nami a rovnako tak aj ďalšie pokračovanie relácie Dance Extravaganza na rádiu Evropa 2. Kedže v poslednej dobe uzrelo svetlo sveta viacero veľmi vydarených singlov od známych mien, neváhal som ich použiť. Výsledok si máte možnosť vypočuť v prvej hodine, ktorú vám ponúkam na stiahnutie. Taktiež pokračujem v podpore svojich priateľov, ktorých som zaradil do mixu. Tentokrát som si vybral spoluprácu dvoch nádejných slovenských producentov Embryo a Bad Mojo. Som si istý, že o týchto borcoch ešte budeme veľa počuť. Pokiaľ vás zaujíma alternatívna electronická scéna, určite si nenechajte ujsť jeden z mála slovenských blogov splashpodcast.blogspot.com, ktorý je taktiež dielom tejto dvojice."

Link >>>
http://www.wattaz.sk/downloads/Evropa2/Fedor_Evropa2_20.03.10-1-hodina.mp3

Tracklist :
01. Roisin Murphy - Momma's Place (The C90s Remix)
02. Tiga - Beep Beep Beep (Crookers Remix)
03. Lykke Li - Little Bit (Villains Remix)
04. Britney Spears & Wolfgang Gartner - 3 (Dirty Disco Youth Remix)
05. Embryo - My Friend Dragan And I (Bad Mojo's Order Remix)
06. When Saints Go Machine - Fail Forever (Kenton Slash Demon Remix)
07. Idiotproof - Gorilla (Zombie Disco Squad Re-Edit)
08. Zombie Disco Squad - The Dance
09. The Prodigy - Take Me To The Hospital (Adam F & Horx Remix)
10. The Presets - This Boy In Love (Zombie Nation Remix)
11. Chromeo - Night By Night (Midnight Conspiracy Remix)
12. Azzido Da Bass ft. Jence - I Want U (Part I)
13. Major Lazer V's Ludachrist - Pon De Foley
14. Chelley - Took The Night


bonusová objímačka :


a rozhovor :
http://partylist.hrachovka.com/clanky/2610-rozhovor-s-dj-fedorem

0 comments:

Post a Comment