24.1.11

SplashMix 006 >>> Z-Kat

Šiesty SplashMix dostal na starosť v Prahe udomácnený anglický dj a producent Z-Kat. Poznať ho môžete ako člena Neo Violence teamu, jedného z majiteľov Electrostimulation records alebo z jeho rádio show či vystúpenia na Hochspannung párty. Namiešal pre vás veľmi čerstvé kúsky, v ktorých sa spája eufória s wobblujúcimi basmi. Odporúčame vypočuť!


Ahoj. Mohol by si sa našim čitateľom trochu predstaviť?

Som Z-Kat, producent a DJ z Londýna momentálne žijúci v Prahe. Spoluvlastním net-label s názvom Electrostimulation s Kanji Kineticom. Ak ste sa už stretli s mojimi DJ setmi tak ma pravdepodobne poznáte ako toho blázna so škraboškou. Ak ste sa už stretli s mojou produkciou tak to pravdepodobne znamená, že vaši susedia sú asi zvedaví prečo máte doma pokazený detektor dymu, ktorý vydáva wobblujúce basy.

Akým spôsobom si vyberal skladby na SplashMix?
Keďže je nový rok a tak, chcel som aby to bol akýsi úvod do novej hudby roku 2011 / konca roku 2010. Väčšina skladieb vyšla len nedávno, pár z nich je ešte nevydaných a zaradil som aj materiál zo zatiaľ posledného a nadchádzajúceho releasu na Electrostimulation - Splatterbass Remixes od Kanji Kinetica a môjho Škraboška EP. Tento mix je však rozhodne na tvrdšom konci spektra hudby ktorú hráva a bol myslený ako mozaika raveovej eufórie a wobble chaosu.

Ako producent máš pomerne charakteristický rukopis. Čo sa snažiš svojou produkciou povedať?
V mojej produkcii sa snažím obsiahnuť všetko to, čo mám na tanečnej hudbe rád - energiu, momenty, ktoré donútia tvoje srdce búšiť v eufórii a momenty, v ktoré máš chuť povedať "WTF IS THIS?!" (v dobrom zmysle). Zároveň sa v mojej produkcii musí nachádzať niečo, čo som ešte inde nepočul - či už netradičná štruktúra skladby, nezvyčajný synth alebo fúzia elementov z rôznych žánrov tanečnej hudby, ako napríklad electro houseový synth a reese basa prekladaná soca rytmom. To ale tiež znamená, že moje skladby majú tak 5 - 6 nápadov naraz, pričom každý z nich by vydal na vlastný track a preto mi väčšinou trvá dosť dlho, kým niečo dokončím.

Nejaké plány do blízkej alebo vzdialenej budúcnosti? Veľa. Jedno z mojich novoročných predsavzatí bolo robiť viac kolaborácií, čo - ako sa zdá - sa začína napĺňať : ja a DJka Kristee pracujeme momentálne na niečom, a dúfam, že v priebehu tohto roka sa mi podarí pripraviť EP so Samarou, speváčkou, s ktorou som spravil spoločný track pre môj album "Pseudoscientific Quackery". V tejto chvíli sa sústredím na moje EP na Electrostimulation, spolu s fotografom Danielom Olmosom pripravujeme video pre skladbu "Talavajda" a črtá sa aj celkom zaujímavá kopa remixov na skladby z tohto EP od rozičných producentov, ktorá bude nasledovať po ňom. Taktiež mi čoskoro vyjdú nejaké veci na Temper D Productions a Bass Hound Records a tiež remix Ricorb pre Off Me Nut. Mám aj vzdialenejšie prianie spraviť ďalší album a tiež pretaviť moje DJ sety na live act, ale to je zatiaľ v nedohľadne.


Tracklist :
01. Slap In The Bass - Surko (Blaze Tripp Remix)
02. Matt Cox & Nick Ostertag - Voodoo
03. Z-Kat - Škraboška Riddim (Instrumental)
04. Kanji Kinetic ft. Shiftee Moova - Splatterbass (Temper D Remix)
05. Yohanne Simon - Hardware
06. Earpark - Hexapolis (Lazy Rich's WTF Remix)
07. N.W.A. - Fuck Tha Police (Figure Bootleg)
08. Ricorb - Bhenchod Riddim (Z-Kat Remix)
09. Calvertron - Hit The Ground
10. Temper D - Waterworld (Z-Kat Remix)
11. Kanji Kinetic - D Stomp (Resketch Remix)
12. Slaughter House Rydims - 91 Lick
13. Defunct! - That's The Game (Jonathan Gering Remix)
14. Z-Kat - Talavajda
15. Figure feat. Jay Robinson - Wobblin'
16. Kry Wolf vs. Nena - 3001 Luftballons (Z-Kat Refix)

0 comments:

Post a Comment