7.1.10

Audrey Rapburn

24 rokov.
Budapešť.
Po kliknutí na top friends tohto, tohto a napokon aj tohto producenta som sa dostal až k Audrey. Skladba "Rock Me Baby" sa na mna nalepila a spieval som si ju celé dni. Opýtal som sa jej, či by mi neodpovedala na nejaké otázky a jej odpoveď s podpisom "kisses" ma potešila.

1. Kedy, ako a prečo si začala s hudbou ?

A : V 6 rokoch som sa naučila hrať na flautu, v 7 rokoch som si zahrala prvú pesničku. Texty som začala písať v 14 rokoch a prvú skladbu som nahrala v 19. Bol to otrasný hiphop, no text si spievam dodnes.

2. Podľa čoho si vyberáš texty, čo ťa v písaní inšpiruje ?

A : Pracujem v oblasti žurnalistiky, takže písanie je na mojom prvom mieste. Píšem o všetkom čo ma napadne, zapisujem si to do pozn. bloku. Píšem aj keď som v električke alebo keď nakupujem. Pre niekoho je to smiešne.

3. Tvoja najväčšia hudobná inšpirácia ?

A : Asi ťa to zarazí. Mojou inšpiráciou sú opera, jazz a moderná hudba. Milujem Rossiniho, Offenbacha a Wagnera. Moje najobľúbenejšie speváčky sú Maria Callas, Rosa Ponselle a Elina Garanca. V jazze sú to Billie Holiday, Sarah Vaughan a Ella Fitzgelard. Z modernej hudby ma zaujala Tori Amos. Mojou no. 1 sa stala Roisin Murphy, je to génius.

4. S kým by si chcela spolupracovať ?

A : V snoch asi s Georgeom Gershwinom :) V realite by som si rada zahrala s Ting Tings, pretože majú skvelé vystúpenia a dobrú hudbu. Duet by som chcela s Florence Welch z Florence & The Machine alebo s Marina and The Diamonds. Fajnú akciu by som si vedela predstaviť s menami ako D.I.M, Boysnoize, Fireworkz, Stereotype alebo s niekym s Ed Banger. Najlepší hlas v Maďarsku má Kozma Orsi, takže s domácich len s ňou. Práca s novými ľuďmi je dobrá, pretože vám stále prinesie mnoho skúseností.

5. Ako je to u teba s remixami ?

A : Stále si vyberám zo správ, ktoré mi remixéri posielajú. Pozriem si ich profil, pustím si hudbu a ak ma zaujme tak im pošlem vokály. Je to so mnou ale ťažké, pretože chcem zo všetkého vytiahnuť maximum a preto aj tie remixy musia znieť maximálne. Som zlá, ja viem, hanba mi.

6. Chystáš do budúcna nejaké live vystúpenia ?

A : Momentálne pracujeme na sérií vystúpení, ktoré by sa mohli začať už o pár mesiacov. Rada by som si dala EU tour. "The Great Audrey Rapburn Show" budú tzv. big bang akcie a nebudú len o speve.

7. Povedz nám niečo o vašej domácej scéne.

A : Často chodievam na akcie a dovoľujem si povedať, že medzi našu elitu zaraďujem Ektiv team, Dirty Monkeez (s ktorými som aj nahrala skladbu That's How We Rave !) a We Plants Are Happy Plants (ktorý bol na Hypem v TOP 10 za rok 2009. Skladby mi masteruju Headshotboyz. Tento rok bude patriť Tits & Clits. V Budapešti sú akcie zamerané zväčša na minimal a tech-house ale ja dávam prednosť "bassline only".

0 comments:

Post a Comment