18.1.10

Austrálsky fidget alebo ako sa dnes ľudia spoznávajú...

Aj keď ľudia z nahrávacích spoločností by radi počuli opak, internet šíreniu hudby neľútostne prospieva. Hudba je dostupnejšia než kedykoľvek predtým a aj samotní hudobníci sú takpovediac na dosah ruky. Ľahko sa potom stane, že k niekomu na Slovensku sa v okamihu vydania dostane hudba aj z druhého konca sveta.

Presne takto som narazil na EP človeka, ktorý si hovorí Mr. Alex a pochádza z Brisbane. Po jemnom spamovaní z jeho strany som sa rozhodol, že si sľubované EP, čo sa dá zadarmo stiahnuť vypočujem. A bol som úprimne prekvapený. Aj keď sa nejednalo o nič svetoborné, narazil som na solídne tracky s účinným tanečným potenciálom. A keďže dobrý fidget sme na SPLASHi už chvíľu nemali, rozhodol som sa o tento počin nováčika na scéne s vami podeliť.

Check Their ID - Mr.Alex by Mr.Alex
Check Their ID - Mr.Alex (Knocked Up Noise Remix) by Mr.Alex
Check their ID (RME remix) by Mr.Alex
Check Their ID (Crystal Vision Remix) by Mr.Alex

0 comments:

Post a Comment