8.1.10

Dva Jurajove remixy

Už som ich nedokázal dlhšie skrývať. Hotové už nejaký ten čas ma poriadne pálili na harddisku. Remixy pre Embrya a The Uniques.

V skutočnosti má v tom všetkom Embryo alebo ak chcete Dávid Varchola viac prstov ako by sa mohlo zdať. Tak nie len, že mi najprv poskytol svoj track o zlej nálade 'My Friend Dragan And I' na remixovanie (a že to bola radosť remixovať ani nemusím hovoriť). Dávid alebo ak chcete Embryo ma ešte navyše prizval k remixovaniu 'Dungeonu', najnovšej pecky od The Uniques - a dovolím si povedať, že k spokojnosti nás oboch.

Remixy sú o poznanie viac trash-ovitejšie elektro ako by ste odomňa čakali, ale holt máme na seba zlý vplyv.

Embryo - My Friend Dragan And I (Bad Mojo's Order Remix) by Bad Mojo
The Uniques - Dungeon (Bad Mojo & Embryo Remix) by Bad Mojo

2 comments:

bosoMT said...

moc dobre!

Juraj said...

vdaka!

Post a Comment