3.11.10

Mr. Moustache - Female EP

Prednedávnom ma (a zjavne nie len mňa) zaskočila informácia o českom producentovi, ktorý chystá EP na novej francúzskej značke Freedom Record. Celá správa bola zaujímavá hneď z niekoľkých dôvodov. Po prvé - o kolínskom producentovi s pseudonymom Mr. Moustache som doteraz nepočul a informácie na internete sú veľmi strohé. Po druhé - kvalita jeho produkcie je na veľmi veľmi slušnej úrovni. A po tretie - hneď prvá informácia, ktorá sa ku mne dostala je o vychádzajúcom EP na francúzskom labeli.

Jeho EP s názvom 'Female' už medzitým vyšlo a keby som ho mal zaradiť do nejakej hudobnej škatuľky tak by som zvolil disco / french house. Sám autor priznáva silné ovplyvnenie francúzskym zvukom a informácie k releasu odhaľujú ďalšie detaily - má dvadsať rokov a produkuje už približne tri roky prostredníctvom Fruity Loops.

Mr. Mustache - Female EP si môžete vypočuť (a aj zakúpiť) prostredníctvom nasledujúceho prehrávača :



Odporúčame vám navštíviť aj soundcloud Mr. Moustache, kde sa nachádza množstvo trackov a remixov v podobnom duchu na voľné stiahnutie.

0 comments:

Post a Comment